ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The societal marketing concept questions whether the pure marketing concept overlooks possible conflicts between consumer short-run wants and consumer long-run welfare.
სოციოეთიკური მარკეტინგული კონცეფცია სვამს კითხვას: განიხილავს თუ არა მარკეტინგული კონცეფცია შესაძლო კონფლიქტს მომხმარებლის მოკლევადიან სურვილებსა და გრძელვადიან კეთილდღეობას შორის?
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. მარკეტინგი პრაქტიკაში
“Social media is one of the key trends driving business,” says a social marketing executive. “It’s more than pure marketing."
„სოციალური მედია დღეს ბიზნესის წარმატების ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ელემენტია, - ამბობს სოციალური მარკეტინგის აღმასრულებელი, – იგი წმინდა მარკეტინგზე უფრო მეტია.