ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
The fourteenth edition continues its emphasis on measuring and managing return on marketing, including many new end-of-chapter financial and quantitative marketing exercises that let students apply analytical thinking to relevant concepts in each chapter and link chapter concepts to the text’s innovative and comprehensive Appendix 2: Marketing by the Numbers.
მეთოთხმეტე გამოცემაში კვლავ ხდება აქცენტის გაკეთება მარკეტინგიდან შემოსული მოგების გაზომვასა და მართვაზე, მრავალი თავის ბოლოს მოცემული ახალი ფინანსური და რაოდენობრივი მარკეტინგული სავარჯიშოების ჩათვლით, რომლებიც სტუდენტებს საშუალებას აძლევს, გამოიყენონ ანალიტიკური აზროვნება თითოეულ თავში მოცემულ შესაბამის ცნებებთან დაკავშირებით და თავიანთი ცნებები დაუკავშირონ ტექსტის ინოვაციურ და კომპლექსურ მე-2 დანართს: მარკეტინგი ციფრებით.