მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Many large and resourceful marketing companies, such as Walmart, P&G, Kraft, IBM, HP, and Best Buy, are investing heavily to make the full use of RFID technology a reality.
მრავალი დიდი და რესურსებით სავსე მარკეტინგული კომპანია, მაგალითად, ვოლმარტი, პროქტერ & გემბელი, კრაფტი, აი-ბი-ემი, ეიჩ-პი და ბესთ ბაი მაქსიმალურად ცდილობენ ეფექტურად გამოიყენონ RFID ტექნოლოგია.