მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
The product’s current PLC position suggests the best marketing strategies, and the resulting marketing strategies affect product performance in later stages.
პროდუქტის მიმდინარე სიცოცხლის ციკლის პოზიცია გვთავაზობს საუკეთესო მარკეტინგულ სტრატეგიებს. მარკეტინგული სტრატეგიები კი გავლენას ახდენენ პროდუქტის განვითარების მოგვიანებით ეტაპებზე.