ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
“More than ever, our consumers are aware of the choices and behaviors that affect the world around us,” says a Safeway marketing executive.
„როგორც არასდროს, მომხმარებელმა უკეთ იცის, როგორი ქცევა და არჩევანი ახდენს გავლენას ჩვენ გარშემო არსებულ სამყაროზე“, - აცხადებს სეიფ ვეის მარკეტინგის აღმასრულებელი დირექტორი.