მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
David Packard, the late cofounder of HP, said, “Marketing is far too important to be left only to the marketing department.”
დევიდ პაკარდმა, HP-ის თანა-დამფუძნებელმა, განაცხადა: „მარკეტინგი ძალიან მნიშვნელოვანია იმისათვის, რომ მხოლოდ მარკეტინგის განყოფილებას მივანდოთ“.