მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
At home, at school, where you work, and where you play, you see marketing in almost everything you do.
სახლში, სკოლაში, სამუშაო თუ გასართობ ადგილებში, ყველგან, სადაც ხართ, ყველაფერში, რასაც აკეთებთ, თქვენ შეგიძლიათ შენიშნოთ მარკეტინგის ელემენტები.