ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
There are five alternative concepts under which organizations design and carry out their marketing strategies: the production, product, selling, marketing, and societal marketing concepts.
არსებობს ხუთი ალტერნატიული კონცეფცია, რომელთა თანახმადაც, ორგანიზაციები ქმნიან და ახორციელებენ თავიანთ მარკეტინგულ სტრატეგიებს: წარმოების, პროდუქტის, გაყიდვის, მარკეტინგული და სოციოეთიკური მარკეტინგული კონცეფციები.