ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Thus, service marketing requires more than just traditional external marketing using the four Ps.
ამრიგად, მომსახურების მარკეტინგს იმაზე მეტი რამ სჭირდება, რასაც უბრალოდ ტრადიციული გარე მარკეტინგი ჰქვია, რასაც ოთხი „P-ის“ გამოყენებით უზრუნველვყოფთ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Figure 8.4 shows that service marketing also requires internal marketing and interactive marketing.
სურათზე 8.4 მოცემულია ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ მომსახურების მარკეტინგს ასევე ესაჭიროება შიდა და ინტერაქტიური მარკეტინგი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Today, as competition and costs increase, and as productivity and quality decrease, more service marketing sophistication is needed.
დღეს, კონკურენციისა და ფასების ზრდის პირობებში და ხარისხის გაუარესების ფონზე, საჭიროა მომსახურების მარკეტინგის უფრო მეტი ძალისხმევა.