ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Services Marketing.
მომსახურების მარკეტინგი.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
In services marketing, the service provider is the product.
მომსახურებათა მარკეტინგის სფეროში თვით მომსახურების მომწოდებელია პროდუქტი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Because the customer is also present as the service is produced, provider-customer interaction is a special feature of services marketing.
ვინაიდან მომხმარებელიც ესწრება მომსახურების უზრუნველყოფის პროცესს, მომწოდებელ-მომხმარებლის ურთიერთქმედება მომსახურების მარკეტინგის განსაკუთრებული დამახასიათებელი თვისებაა.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
But in services marketing, service quality depends on both the service deliverer and the quality of delivery.
მაგრამ მომსახურების მარკეტინგში მომსახურების ხარისხი დამოკიდებულია იმაზე, ვინ და როგორ უზრუნველყოფს ამ მომსახურებას.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Services marketing strategy calls not only for external marketing but also for internal marketing to motivate employees and interactive marketing to create service delivery skills among service providers.
მომსახურების მარკეტინგული სტრატეგია მოიცავს არა მარტო გარე, არამედ შიდა მარკეტინგსაც, რათა თანამშრომლების მოტივირება მოახდინოს და აგრეთვე ინტერაქტიურ მარკეტინგს, რათა მიმწოდებლების მომსახურების უნარ-ჩვევები გააუმჯობესოს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Finally, we wrap up our product discussion by looking at two additional considerations: social responsibility in product decisions and international product and services marketing.
ბოლოს კი განვიხილავთ პროდუქტის შესახებ ორ დამატებით საკითხს: სოციალურ პასუხისმგებლობას და საერთაშორისო პროდუქტებს, აგრეთვე მომსახურებათა მარკეტინგს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
International Product and Services Marketing.
საერთაშორისო პროდუქტისა და მომსახურების მარკეტინგი.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Discuss two additional product issues: socially responsible product decisions and international product and services marketing.
განვხილეთ პროდუქტთან დაკავშირებული ორი დამატებითი საკითხი: სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე გადაწყვეტილებები და პროდუქტისა და მომსახურების საერთაშორისო მარკეტინგი.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
And a reorganized products, services, and brands chapter helps to promote the text’s coverage of services marketing and better applies the branding strategy discussions that follow to both products and services.
ხოლო რეორგანიზებული პროდუქტების, მომსახურებისა და ბრენდის თავი ეხმარება მკითხველს, კარგად გაიაზროს მომსახურების მარკეტინგის არსი და შემდეგ მოცემულ დისკუსიებს ბრენდის სტრატეგიის შესახებ უკეთესად გაავრცობს როგორც პროდუქტზე, ისე მომსახურებაზე.