კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი VII, კულტურის ბუნება
ავტორი: ლუის კოჰენი
მთარგმნელი: უცნობია
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: კულტუროლოგია
გამომცემლობა: ილიაუნის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2005
თარგმნის წელი: 2009
Indeed the Body Shop’s marketing appeals not just to nature as such, although that lies at its heart, but to nature’s wider connotations.
სინამდვილეში Body Shop-ის მარკეტინგი ბუნების გამოხმაურებას არ წარმოადგენს და თავისი არსით იგი სიმართლეს არ გამოხატავს, მაგრამ იგი ფართოდ ეხმაურება ბუნების ქვეტექსტებს.