ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
Shopper marketing involves focusing the entire marketing process—from product and brand development to logistics, promotion, and merchandising—toward turning shoppers into buyers at the point of sale.
საყიდლებზე მოსიარულეებზე გამიზნული მარკეტინგი გულისხმობს ყურადღების გამახვილებას მარკეტინგის სრულ პროცესზე — პროდუქტისა და ბრენდის განვითარებიდან, ლოგისტიკის, რეკლამა-სტიმულირებისა და ვაჭრობის ჩათვლით, რომლის საბოლოო მიზანია დამთვალიერებლები მყიდველებად აქციოს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
But the concept of shopper marketing suggests that these efforts should be coordinated around the shopping process itself.
მაგრამ საყიდლებზე მოსიარულეებზე ორიენტირებული მარკეტინგის ცნება ყველა ამ ინიციატივისა და წამოწყების უშუალოდ საყიდლებზე სიარულის პროცესთან კოორდინირებას გვავალდებულებს.