ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Various government agencies are now designing social marketing campaigns to encourage energy conservation and concern for the environment or discourage smoking, excessive drinking, and drug use.
მრავალი სამთავრობო სააგენტო კი სოციალური მარკეტინგის კამპანიას აწარმოებს, რომელთა მიზანია ენერგორესურსების შენახვა-შენარჩუნება, გარემოს დაცვა, სიგარეტის, ზედმეტი ალკოჰოლისა და ნარკოტიკების მოხმარების აკრძალვა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. მარკეტინგი პრაქტიკაში
“Social media is one of the key trends driving business,” says a social marketing executive. “It’s more than pure marketing."
„სოციალური მედია დღეს ბიზნესის წარმატების ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ელემენტია, - ამბობს სოციალური მარკეტინგის აღმასრულებელი, – იგი წმინდა მარკეტინგზე უფრო მეტია.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
This area has been called social marketing, defined by the Social Marketing Institute (SMI) as the use of commercial marketing concepts and tools in programs designed to bring about social change.
ამ სფეროს სოციალური მარკეტინგი უწოდეს, რაც, სოციალური მარკეტინგის ინსტიტუტის (სმი) განმარტებით, კომერციული მარკეტინგის კონცეფციებისა და მექანიზმების გამოყენებაა იმ პროგრამებში, რომელთა მიზანია ცალკეული ინდივიდების საქციელზე გავლენის მოხდენა.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Social marketing programs include public health campaigns to reduce smoking, drug abuse, and obesity.
სოციალური მარკეტინგული პროგრამები მოიცავს საზოგადოებრივ გამაჯანსაღებელ კამპანიებს, რათა შემცირდეს მწეველთა, ალკოჰოლური სასმელებისადმი მიდრეკილთა, ნარკომანთა და ჭარბწონიანთა რიცხვი.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Other social marketing efforts include environmental campaigns to promote wilderness protection, clean air, and conservation.
სხვა სოციალური მარკეტინგული საქმიანობები მიმართულია გარემოსდაცვისკენ, რათა ხელი შეუშალონ ბუნების დაბინძურებას და სუფთა ჰაერი შეინარჩუნონ.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
But social marketing involves much more than just advertising—the SMI encourages the use of a broad range of marketing tools.
მაგრამ სოციალური მარკეტინგი უბრალოდ რეკლამაზე მეტს გულისხმობს. სოციალური მარკეტინგის ინსტიტუტი მარკეტინგული საშუალებების უფრო ფართოდ გამოყენებისაკენ მოგვიწოდებს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
“Social marketing goes well beyond the promotional ‘P’ of the marketing mix to include every other element to achieve its social change objectives,” says the SMI’s executive director.
„სოციალური მარკეტინგი აჭარბებს მარკეტინგული კომპლექსის ერთ-ერთ ელემენტს – სტიმულირებას და მოიცავს ყველა დანარჩენს, რათა სოციალურ ცვლილებებს მივაღწიოთ“, — ამბობს სოციალური მარკეტინგის ინსტიტუტის აღმასრულებელი დირექტორი.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Pepsi is backing the effort with a big-budget traditional and social marketing campaign.
პეპსი პარალელურად აწარმოებს მსხვილბიუჯეტიან, ტრადიციულ, სოციალური მარკეტინგის კამპანიას.