ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
There are five alternative concepts under which organizations design and carry out their marketing strategies: the production, product, selling, marketing, and societal marketing concepts.
არსებობს ხუთი ალტერნატიული კონცეფცია, რომელთა თანახმადაც, ორგანიზაციები ქმნიან და ახორციელებენ თავიანთ მარკეტინგულ სტრატეგიებს: წარმოების, პროდუქტის, გაყიდვის, მარკეტინგული და სოციოეთიკური მარკეტინგული კონცეფციები.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The Societal Marketing Concept.
სოციოეთიკური მარკეტინგული კონცეფცია.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The societal marketing concept questions whether the pure marketing concept overlooks possible conflicts between consumer short-run wants and consumer long-run welfare.
სოციოეთიკური მარკეტინგული კონცეფცია სვამს კითხვას: განიხილავს თუ არა მარკეტინგული კონცეფცია შესაძლო კონფლიქტს მომხმარებლის მოკლევადიან სურვილებსა და გრძელვადიან კეთილდღეობას შორის?
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The societal marketing concept holds that marketing strategy should deliver value to customers in a way that maintains or improves both the consumer’s and society’s well-being.
სოციოეთიკური მარკეტინგული კონცეფციის თანახმად, მარკეტინგულმა სტრატეგიამ ისე უნდა მიაწოდოს მყიდველებს ფასეულობა, რომ შეინარჩუნოს ან გააუმჯობესოს როგორც მომხმარებლის, ისე საზოგადოების კეთილდღეობა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
In Chapter 20, we discuss these and other societal marketing issues in greater depth.
ჩვენ სოციალური მარკეტინგის ამ და სხვა საკითხებს უფრო დეტალურად მე-20 თავში განვიხილავთ.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Whereas the societal marketing concept identified in Figure 20. considers the future welfare of consumers and the strategic planning concept considers future company needs, the sustainable marketing concept considers both.
სურათზე 20.1 ნაჩვენები სოციალური კონცეფცია განიხილავს მომხმარებლის სამომავლო კეთილდღეობას, ხოლო სტრატეგიული დაგეგმვის კონცეფცია კომპანიის სამომავლო საჭიროებებს, მდგრადი მარკეტინგის კონცეფცია კი ორივეს ერთად განიხილავს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
It should be guided by five sustainable marketing principles: consumer-oriented marketing, customer-value marketing, innovative marketing, sense-of-mission marketing, and societal marketing.
ის აუცილებელია დაეფუძნოს მდგრადი მარკეტინგის ხუთ ძირითად პრინციპს: მომხმარებელზე ორიენტირებული მარკეტინგი, მომხმარებლისთვის ფასეულობის მიწოდებაზე ორიენტირებული მარკეტინგი, ინოვაციური მარკეტინგი, „მისიის შეგრძნების“ მარკეტინგი და საზოგადოებრივი მარკეტინგი.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Societal Marketing.
საზოგადოებრივი მარკეტინგი.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Following the principle of societal marketing, a company makes marketing decisions by considering consumers’ wants, the company’s requirements, consumers’ long-run interests, and society’s long-run interests.
საზოგადოებრივი მარკეტინგის პრინციპის თანახმად, კომპანია ვალდებულია მარკეტინგული გადაწყვეტილებები მიიღოს მომხმარებლების სურვილების, კომპანიის მოთხოვნილებების, მომხმარებლების და საზოგადოების გრძელვადიანი ინტერესების გათვალისწინებით.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Under the societal marketing concept, each manager must look beyond what is legal and allowed and develop standards based on personal integrity, corporate conscience, and long-run consumer welfare.
საზოგადოებრივი მარკეტინგის კონცეფციის თანახმად, თითოეული მენეჯერი ვალდებულია არ შემოიფარგლოს მხოლოდ სამართლებრივი საკითხებით და შეიმუშაოს სტანდარტები პიროვნული კეთილსინდისიერების, კორპორაციული ცნობიერების და მომხმარებლების გრძელვადიანი კეთილდღეობის გათვალისწინებით.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
It should be guided by five sustainable marketing principles: consumer-oriented marketing, customer-value marketing, innovative marketing, sense-of-mission marketing, and societal marketing.
მდგრადი მარკეტინგის ხუთი ძირითადი პრინციპი ასეთია: მომხმარებელზე ორიენტირებული მარკეტინგი, მომხმარებლისთვის ფასეულობის მიწოდებაზე ორიენტირებული მარკეტინგი, ინოვაციური მარკეტინგი, მისიის აღქმის მარკეტინგი და საზოგადოებრივი მარკეტინგი.