კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი IV, პოპულარული მუსიკა
ავტორი: ლუის კოჰენი
მთარგმნელი: უცნობია
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: კულტუროლოგია
გამომცემლობა: ილიაუნის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2005
თარგმნის წელი: 2009
These sophisticated marketing techniques have been key to the gangsta rap which emerged in Los Angeles in the late 80's, also operating in a complicated zone where the commercial image and the lived meet.
ეს გაქნილი მარკეტინგული ტექნიკები მთავარია „განგსტა“ რეპში, რომელიც ლოს-ანჯელესში წარმოიშვა 80-იანი წლების ბოლოს და აგრეთვე, იმ რთულ ზონაში, სადაც კომერციული სახე ცოცხალს ხვდება.