ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Sound marketing is critical to the success of every organization.
ძლიერი მარკეტინგი მნიშვნელოვანია თითოეული ორგანიზაციის წარმატებისათვის.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Thus, sound marketing requires careful customer analysis.
ამდენად, ეფექტური მარკეტინგი მოითხოვს მყიდველების დაკვირვებით ანალიზს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Such financial analysis guides marketers in making sound marketing decisions and in assessing the outcomes of those decisions.
მსგავსი ფინანსური ანალიზით ხელმძღვანელობენ მარკეტოლოგები მნიშვნელოვანი მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მიღებისას და მიღებული შედეგების შეფასებისას.