ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Beyond offering consistently high value and satisfaction, marketers can use specific marketing tools to develop stronger bonds with customers.
მაღალი ფასეულობებისა და კმაყოფილების მუდმივად შეთავაზების გარდა, მარკეტოლოგებს შეუძლიათ გამოიყენონ სპეციფიკური მარკეტინგული საშუალებები, რათა დაამყარონ უფრო ძლიერი კავშირები მომხმარებლებთან.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Management first sets specific marketing goals.
თავდაპირველად ხდება კონკრეტული მარკეტინგული გეგმების დასახვა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
In addition to marketing intelligence information about general consumer, competitor, and marketplace happenings, marketers often need formal studies that provide customer and market insights for specific marketing situations and decisions.
მომხმარებლის, კონკურენტებისა და სავაჭრო სივრცის შესახებ მარკეტინგული დაზვერვით მიღებული ინფორმაციის გარდა, მარკეტოლოგებს ხშირად გარკვეული სიტუაციების ფორმალური შესწავლა სჭირდებათ, რათა დაწვრილებითი ინფორმაცია მიიღონ იმის შესახებ, რას ფიქრობენ მომხმარებლები ამა თუ იმ კონკრეტული მარკეტინგული სიტუაციისა თუ გადაწყვეტილების შესახებ.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Marketing research is the systematic design, collection, analysis, and reporting of data relevant to a specific marketing situation facing an organization.
მარკეტინგული კვლევა არის ორგანიზაციის სპეციფიკურ მარკეტინგულ სიტუაციასთან დაკავშირებული მონაცემების სისტემური შეგროვება, ანალიზი და ანგარიში.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
In addition, these companies—like their smaller counterparts—frequently hire outside research specialists to consult with management on specific marketing problems and conduct marketing research studies.
გარდა ამისა, ეს კომპანიები, მცირე კომპანიების მსგავსად, ქირაობენ სპეციალისტებს, რომლებიც კომპანიის მენეჯერებთან ერთად გარკვეულ მარკეტინგულ პრობლემებზე მუშაობენ და მარკეტინგულ კვლევებს ატარებენ.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
In the next three chapters, we’ll present the specific marketing communications tools.
მომდევნო სამ თავში წარმოგიდგენთ კონკრეტული მარკეტინგული კომუნიკაციის მექანიზმებს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
Now that we’ve looked at overall integrated marketing communications planning, we dig more deeply into the specific marketing communications tools.
მას შემდეგ, რაც ზოგადად განვიხილეთ ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების დაგეგმვის პროცესი, ჩავუღრმავდებით მარკეტინგული კომუნიკაციის თითოეულ საშუალებას.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Table 18.1 shows specific marketing strategies that are available to market leaders, challengers, followers, and nichers.
ცხრილში 18.1 მოცემულია კონკრეტული მარკეტინგული სტრატეგიები, რომლებიც ყველა ტიპის კომპანიას შეუძლია გამოიყენოს.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
It serves to document how the organization’s strategic objectives will be achieved through specific marketing strategies and tactics, with the customer as the starting point.
მისი მიზანია დოკუმენტურად წარმოადგინოს, როგორ მოხდება ორგანიზაციის სტრატეგიული მიზნების მიღწევა კონკრეტული მარკეტინგული სტრატეგიებისა და ტაქტიკის მეშვეობით, სადაც მყიდველს მნიშვნელოვანი როლი ეკისრება.