ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
In the 1980s, Nike revolutionized sports marketing.
80-იან წლებში ნაიკმა რევოლუცია მოახდინა სპორტულ მარკეტინგში.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. მარკეტინგი პრაქტიკაში
In a survey of board members of the National Sports Marketing Network, 31 percent said they would recommend Super Bowl ads.
ეროვნული სპორტის მარკეტინგის ასოციაციის საბჭოს წევრების 31% აცხადებს, რომ ისინი სუპერთასის რეკლამებს დიდ რეკომენდაციას უწევენ.