ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
A company can assess marketing ROI in terms of standard marketing performance measures, such as brand awareness, sales, or market share.
კომპანიას მარკეტინგული ინვესტიციებიდან მიღებული ამონაგები შეუძლია შეაფასოს სტანდარტული მარკეტინგული აქტივობის შემდეგი საზომებით: ბრენდის ცნობადობით, გაყიდვებით და საბაზრო წილით.