კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი IV, პოპულარული მუსიკა
ავტორი: ლუის კოჰენი
მთარგმნელი: უცნობია
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: კულტუროლოგია
გამომცემლობა: ილიაუნის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2005
თარგმნის წელი: 2009
And to stay with the Wu for a moment, it is also the case that their record label, Loud Records, half-owned by the multinational BMG, was a pioneer in so-called street marketing.
„Wu“-ს შესახებ ისიც უნდა ითქვას, რომ მათი ჩამწერი „Loud Records“-ი, რომელსაც სანახევროდ მრავალეროვანი BMG ფლობდა, ე. წ. ქუჩის მარკეტინგის პიონერი იყო.