მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Smaller businesses may create shorter or less formal marketing plans, whereas corporations frequently require highly structured marketing plans.
მცირე საწარმოებმა შესაძლოა წარმოადგინონ უფრო მოკლე ან ნაკლებად ოფიციალური მარკეტინგული გეგმები, ხოლო კორპორაციებს ხშირად სჭირდებათ უმაღლეს დონეზე ჩამოყალიბებული მარკეტინგული გეგმები.