ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Smaller businesses may create shorter or less formal marketing plans, whereas corporations frequently require highly structured marketing plans.
მცირე საწარმოებმა შესაძლოა წარმოადგინონ უფრო მოკლე ან ნაკლებად ოფიციალური მარკეტინგული გეგმები, ხოლო კორპორაციებს ხშირად სჭირდებათ უმაღლეს დონეზე ჩამოყალიბებული მარკეტინგული გეგმები.