ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ევროკავშირის ოფიციალური ჟურნალი | ევროპის პარლამენტისა და საბჭოს 2013 წლის 12 ივნისის რეგულაცია საბაჟო ორგანოების მხრიდან ინტელექტუალური საკუთრების უფლებების აღსრულებისა და საბჭოს რეგულაციის გაუქმების თაობაზე
Such marketing could also be deceiving consumers, and could in some cases be endangering their health and safety.
ასეთ მარკეტინგს ყოველთვის შეცდომაში შეჰყავს მომხმარებლები და შეიძლება, ზოგ შემთხვევაში, საფრთხეც შეუქმნას მათ ჯანმრთელობას და უსაფრთხოებას.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
As with other direct marketing forms, marketers who use them risk backlash from consumers who may resent such marketing as an invasion of their privacy.
როგორც პირდაპირი მარკეტინგის სხვა ფორმების შემთხვევაში, ის მარკეტოლოგები, რომლებიც ამ ფორმებს მიმართავენ, მომხმარებლების მხრიდან უარყოფის რისკის ქვეშ დგანან, ვინაიდან მათ შესაძლოა ასეთი ტიპის მარკეტინგი პირადი ცხოვრების პრინციპების ხელყოფად ჩათვალონ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Such marketing involves creating a Web site, video, e-mail, cell phone message, advertisement, or other marketing event that is so infectious that customers will want to pass it along to their friends.
ასეთი ტიპის მარკეტინგში გათვალისწინებულია ვებგვერდის, ვიდეოს, ელფოსტის, მობილური შეტყობინების, რეკლამის ან სხვა მსგავსი მარკეტინგული ღონისძიების შექმნა, რომელიც იმდენად მოეწონებათ მომხმარებლებს, რომ აუცილებლად გაავრცელებენ მის შესახებ ინფორმაციას მეგობრების წრეში.