მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Additional sections of the marketing plan lay out an action program for implementing the marketing strategy along with the details of a supporting marketing budget.
მარკეტინგული სტრატეგიის დანერგვის სამოქმედო პროგრამას, მარკეტინგის ბიუჯეტის დეტალებთან ერთად, მარკეტინგული გეგმის დამატებითი ნაწილი განსაზღვრავს.