ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
A segment should be the largest possible homogeneous group worth pursuing with a tailored marketing program.
მასში უნდა ერთიანდებოდნენ ჰომოგენური პირები, რომელთათვისაც ფინანსურად გამართლებული იქნება სპეციალური მარკეტინგული პროგრამის შედგენა.