მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
The new digital world makes it easy for consumers to take marketing content that once lived only in advertising or on a brand Website with them wherever they go and share it with friends.
ახალი ციფრული ეპოქა ბევრად უადვილებს მომხმარებლებს, მუდმივად თან ატარონ ის მარკეტინგული ინფორმაცია, რომელიც ერთ დროს მხოლოდ რეკლამით, ან ამა თუ იმ კომპანიის ვებგვერდზე მოიპოვებოდა, და გაუზიარონ შთაბეჭდილებები მეგობრებს.