მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Says a packaging analyst, “When consumers see the Heinz logo on the fridge door every time they open it, it’s taking marketing inside homes.
ერთ-ერთი ანალიტიკოსი ამბობს: „როდესაც მომხმარებლები მაცივრის კარის ყოველი გამოღებისთანავე ხედავენ ჰაინცის ემბლემას, ეს უკვე ნიშნავს, რომ კომპანიამ მოახერხა თავისი მარკეტინგული აქტივობების მომხმარებლის სახლში გადატანა“.