ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
It does this by dividing the market into segments of customers (market segmentation) and selecting which segments it will go after (target marketing).
ამისათვის ის ბაზარს მყიდველთა სეგმენტებად ყოფს (ბაზრის სეგმენტაცია) და არჩევს, რომელ სეგმენტს შესთავაზებს მორგებულ პროდუქტს (მიზნობრივი ბაზრის შერჩევა).
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
It does this by dividing the market into segments of customers (market segmentation) and selecting which segments it will cultivate (target marketing).
ამას ის მოახერხებს ბაზრის მყიდველთა სეგმენტებად დაყოფით (ბაზრის სეგმენტაცია) და იმ სეგმენტების შერჩევით, რომლებსაც მოემსახურება (მიზნობრივი ბაზრის შერჩევა).
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
“The Great Save is a way for Target to offer our guests exceptional deals on everyday essentials—a treasure-hunt experience with a variety of exciting designer brands,” says a Target marketing vice president.
„დიადი დაზოგვა“ ის საშუალებაა, რომლის მეშვეობითაც თარგეთი მომხმარებლებს ყოველდღიური მოხმარების პროდუქციაზე განსაკუთრებულ ფასდაკლებებს სთავაზობს. — „ეს საგანძურის ძიებას ჰგავს, – აცხადებს მარკეტინგის ვიცე-პრეზიდენტი.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Thus, most companies have moved away from mass marketing and toward target marketing: identifying market segments, selecting one or more of them, and developing products and marketing programs tailored to each.
მათ მასობრივი მარკეტინგიდან ბაზრის სეგმენტაციისა და მიზნობრივი მარკეტინგისკენ გადაინაცვლეს, რომელიც მოიცავს ბაზრის სეგმენტების განსაზღვრას, მათგან ერთის ან რამდენიმეს ამორჩევას და თითოეულისათვის პროდუქციისა და მარკეტინგული პროგრამის შერჩევას.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Socially Responsible Target Marketing.
სოციალურად პასუხისმგებელი და მიზნობრივი მარკეტინგი.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Thus, in target marketing, the issue is not really who is targeted but rather how and for what.
ამრიგად, მიზნობრივი მარკეტინგის დროს მთავარია არა ის, თუ ვინ არის სამიზნე, არამედ როგორი სამიზნეა.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
Today, however, soaring media costs and more focused target marketing strategies have promoted the importance of the media planning function.
თუმცა, დღეს მედიის ფრაგმენტაციამ, მედიახარჯების მკვეთრმა ზრდამ და მიზნობრივი მარკეტინგის უფრო ფოკუსირებულმა სტრატეგიებმა მნიშვნელოვნად გაზარდა მედიადაგეგმვის ფუნქცია.