ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Direct marketing includes catalogs, telephone marketing, kiosks, the Internet, mobile marketing, and more.
პირდაპირი მარკეტინგი მოიცავს კატალოგებს, სატელეფონო მარკეტინგს, სავაჭრო (ავტომატ) ჯიხურებს, ინტერნეტს, მობილურ მარკეტინგსა და სხვა მრავალს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Although there are many forms of direct marketing—direct mail and catalogs, online marketing, telephone marketing, and others—they all share four distinctive characteristics.
მიუხედავად იმისა, რომ პირდაპირი მარკეტინგის ბევრი ფორმა არსებობს კატალოგები და საფოსტო გზავნილები, სატელეფონო მარკეტინგი, ინტერნეტმარკეტინგი და სხვა –– ყველასთვის საერთოა ოთხი ძირითადი მახასიათებელი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
The major forms of direct marketing—as shown in Figure 17.1—include personal selling, direct-mail marketing, catalogue marketing, telephone marketing, direct-response television (DRTV) marketing, kiosk marketing, new digital direct marketing technologies, and online marketing.
პირდაპირი მარკეტინგის ძირითადი ფორმები მოცემულია სურათზე 17.1. — იგი მოიცავს პერსონალურ გაყიდვებს, მარკეტინგს ტრადიციული ფოსტით, კატალოგებით, ტელეფონით, ჯიხურში, ავტომანქანებით, პირდაპირი რეაგირების ტელევიზიას, ახალი ციფრული მარკეტინგის ტექნოლოგიებს და ონლაინმარკეტინგს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Telephone marketing involves using the telephone to sell directly to consumers and business customers.
ტელემარკეტინგი გულისხმობს ტელეფონის გამოყენებით პროდუქციის გაყიდვას პირდაპირ მომხმარებელზე და ბიზნესკლიენტებზე.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Last year, telephone marketing accounted for more than 19 percent of all direct marketing-driven sales.
გასულ წელს სატელეფონო მარკეტინგით წარმოებულმა გაყიდვებმა მთლიანი პირდაპირი მარკეტინგით რეალიზებული გაყიდვების 19% შეადგინა.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
We’re all familiar with telephone marketing directed toward consumers, but B-to-B marketers also use telephone marketing extensively, accounting for more than 55 per cent of all telephone marketing sales.
ჩვენ ყველამ კარგად ვიცით, რას ნიშნავს ტელეფონით მარკეტინგი, რომელიც მიზნად ისახავს მომხმარებლის მოზიდვას, მაგრამ ბი-თუ-ბი მარკეტოლოგებიც ასევე იყენებენ მარკეტინგის ამ საშუალებას, რაც მთლიანად ტელეფონით განხორციელებული გაყიდვების 55%-ს შეადგენს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Marketers use outbound telephone marketing to sell directly to consumers and businesses.
მარკეტოლოგები მიმართავენ გამავალი სატელეფონო ზარებით მარკეტინგს, რომ პროდუქცია პირდაპირ მიჰყიდონ მომხმარებელსა და კომპანიებს.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
However, the explosion in unsolicited outbound telephone marketing over the years has annoyed many consumers, who object to the almost daily “junk phone calls”.
თუმცა მრავალი წლის განმავლობაში მომხმარებლები შეაწუხა უაზრო სატელეფონო მარკეტინგმა, რომლებიც პროტესტს გამოთქვამენ თითქმის ყოველდღიური „ფუჭი“ სატელეფონო ზარების გამო.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
The main forms of direct marketing include personal selling, direct-mail marketing, catalog marketing, telephone marketing, DRTV marketing, kiosk marketing, and online marketing.
პირდაპირი მარკეტინგის ძირითად ფორმებში შედის: პერსონალური გაყიდვები, ფოსტით განხორციელებული მარკეტინგი, მარკეტინგი კატალოგებით, სატელეფონო მარკეტინგი, პირდაპირი რეაგირების სატელევიზიო მარკეტინგი, მარკეტინგი თვითმომსახურების სავაჭრო ჯიხურებით და ონლაინმარკეტინგი.