ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
The most important source is sales reports, including weekly or monthly work plans and longer-term territory marketing plans.
ყველაზე მნიშვნელოვანი წყაროა გაყიდვების ანგარიშები, ყოველკვირეული და ყოველთვიური გრძელვადიანი, გარკვეულ ტერიტორიაზე მიბმული მარკეტინგული გეგმები.