ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Test Marketing.
ტესტ-მარკეტინგი.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
If the product passes both the concept test and the product test, the next step is test marketing, the stage at which the product and its proposed marketing program are introduced into realistic market settings.
თუ პროდუქტი გაივლის როგორც კონცეფციის ეტაპებს, ისე სავალდებულო ტესტს, ტარდება ტესტ-მარკეტინგი. ამ ეტაპზე პროდუქტი და მისი მარკეტინგული პროგრამა რეალურ საბაზრო პირობებშია შეთავაზებული.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Test marketing gives the marketer experience with marketing a product before going to the great expense of full introduction.
ტესტ-მარკეტინგი მარკეტოლოგს საშუალებას აძლევს, გააკეთოს ამა თუ იმ პროდუქტის საცდელი მარკეტინგი, სანამ ამას ოფიციალურად განახორციელებს და სრულ ხარჯებს გაიღებს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
The amount of test marketing needed varies with each new product.
ტესტ-მარკეტინგის მოცულობა სხვადასხვაა ყოველი ახალი პროდუქტის შემთხვევაში.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Test marketing costs can be high, and it takes time that may allow competitors to gain advantages.
ტესტ-მარკეტინგის ხარჯები შესაძლოა მაღალი იყოს და დიდი დრო დასჭირდეს, რაც კონკურენტებისათვის ხელსაყრელი იქნება, რადგან ამასობაში გარკვეულ უპირატესობას მიაღწევენ.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
When the costs of developing and introducing the product are low, or when management is already confident about the new product, the company may do little or no test marketing.
როდესაც პროდუქტის ბაზარზე შემოტანის ხარჯები დაბალია, ან ხელმძღვანელობა დარწმუნებულია, რომ იგი წარმატებული იქნება, კომპანიას შეუძლია მცირემასშტაბიანი ტესტ-მარკეტინგი აწარმოოს, ან საერთოდ უარი თქვას მასზე.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
In fact, test marketing by consumer-goods firms has been declining in recent years.
სამომხმარებლო საქონლის მწარმოებელი კომპანიების ტესტ-მარკეტინგი ბოლო წლებში საკმაოდ მცირდება.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
However, when introducing a new product requires a big investment, when the risks are high, or when management is not sure of the product or its marketing program, a company may do a lot of test marketing.
თუმცა ახალი პროდუქტის შემოღების დროს საჭიროა დიდი ინვესტიციები, როდესაც რისკი საკმაოდ მაღალია ან ხელმძღვანელობა არ არის დარწმუნებული პროდუქტისა თუ მისი მარკეტინგული პროგრამის წარმატებაში, მან უნდა აწარმოოს ინტენსიური ტესტ-მარკეტინგი.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Many marketers are now using new online simulated marketing technologies to reduce the costs of test marketing and speed up the process.
დღეს მრავალი მარკეტოლოგი იყენებს ახალ ონლაინსიმულირებად მარკეტინგულ ტექნოლოგიებს იმისათვის, რომ შეამციროს ტესტ-მარკეტინგის ხარჯები და დააჩქაროს პროცესი.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
With 200-some bags of Frito-Lay products sitting on a typical store shelf, the company doesn’t have the luxury of test marketing in actual market settings.
ფრიტო-ლეის პროდუქციის 200-ზე მეტი დასახელების პირობებში რეალური მარკეტინგული კვლევის ჩატარების ფუფუნება არ გააჩნია.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Test marketing gives management the information needed to make a final decision about whether to launch the new product.
ტესტ-მარკეტინგი კომპანიის ხელმძღვანელობას უზრუნველყოფს იმ ინფორმაციით, რომელიც საჭიროა საბოლოო გადაწყვეტილების მისაღებად, რამდენად შესაძლებელია ამა თუ იმ პროდუქტის გაშვება ფართო მოხმარების ქსელში.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
With positive results here, the ideas become more concrete through product development and test marketing and finally are launched during commercialization.
თუ დადებითი შედეგები დადასტურდა, იდეები უფრო კონკრეტდება პროდუქტის განვითარებისა და საცდელი მარკეტინგის მეშვეობით, ბოლოს კი პროდუქტი მოხმარებაში გადის.