ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | ბანკები და საბანკო საქმე
Banks made popular through their marketing activities can often get by with paying a bit less to depositors and charging a bit more to borrowers.
ბანკებს, რომლებმაც პოპულარობას საკუთარი სამარკეტინგო საქმიანობის შედეგად მიაღწიეს, ზოგჯერ შეუძლიათ თავს ნება მისცენ, ოდნავ ნაკლები გადაუხადონ მეანაბრეებს და ოდნავ მეტი გადაახდევინონ სესხის ამღებთ.
2.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
Since museums exist for the public benefit and their goals are social, their marketing needs to reflect these goals.
ვინაიდან მუზეუმები საზოგადოების საკეთილდღეოდ არსებობენ და მათი მიზნებიც სოციალურია, მათი მარკეტინგიც ამ მიზნებს უნდა ასახავდეს.
3.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი III, გლობალიზაციის გააზრება
Some firms outsourced their manufacturing, without attempting to invest in or control the overseas plants, merely globalising their marketing strategies and distribution chains.
ზოგიერთმა ფირმამ მოახდინა წარმოების გადაბარება და არ ცდილობდა საზღვარგარეთული საწარმოების ინვესტირებას ან კონტროლს, უბრალოდ გლობალიზებას უწევდა თავის მარკეტინგულ სტრატეგიას და გასაღების ქსელებს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
There are five alternative concepts under which organizations design and carry out their marketing strategies: the production, product, selling, marketing, and societal marketing concepts.
არსებობს ხუთი ალტერნატიული კონცეფცია, რომელთა თანახმადაც, ორგანიზაციები ქმნიან და ახორციელებენ თავიანთ მარკეტინგულ სტრატეგიებს: წარმოების, პროდუქტის, გაყიდვის, მარკეტინგული და სოციოეთიკური მარკეტინგული კონცეფციები.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
As Figure 1.4 shows, companies should balance three considerations in setting their marketing strategies: company profits, consumer wants, and society’s interests.
სურათი 1.4-ის მიხედვით, კომპანიებმა მხედველობაში უნდა მიიღონ და დააბალანსონ სამი რამ: კომპანიის მოგება, მომხმარებლის სურვილები და საზოგადოების ინტერესები.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
To supplement their marketing campaigns, companies now routinely post their latest ads and made-for-the-Web videos on video-sharing sites.
კომპანიები გამუდმებით აქვეყნებენ თავიანთ ახალ-ახალ სარეკლამო განცხადებებსა და რგოლებს ვიდეომასალის გამზიარებელ ვებგვერდებზე.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Companies such as Walmart, McDonald’s, Hyundai, and General Mills maintained or actually increased their marketing spending.
ისეთმა კომპანიებმა, როგორიცაა: ვოლმარტი, მაკდონალდსი, ჰიუნდაი და ჯენერალ მილსი, შეძლეს, შეენარჩუნებინათ და გაეზარდათ მარკეტინგული დანახარჯები.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Today, marketers of all kinds are taking advantage of new opportunities for building relationships with their customers, their marketing partners, and the world around them.
დღეს ყველა ტიპის მარკეტოლოგი მაქსიმალურად იყენებს ახალ შესაძლებლობებს, რათა მჭიდრო ურთიერთობები ჩამოაყალიბოს თავის მომხმარებლებთან, მარკეტინგულ პარტნიორებთან და, საერთოდ, მთელ მსოფლიოსთან.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing managers must ensure that their marketing dollars are being well spent.
მარკეტინგის მენეჯერებმა უნდა უზრუნველყონ მარკეტინგზე გამოყოფილი თანხების მიზანმიმართულად ხარჯვა.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Just as automobile dashboards present drivers with details on how their cars are performing, the marketing dashboard gives marketers the detailed measures they need to assess and adjust their marketing strategies.
როგორც ავტომობილის კომპიუტერის ეკრანი უჩვენებს მძღოლს დეტალურ ინფორმაციას, თუ როგორ მუშაობს ავტომობილი, მარკეტინგული საქმიანობის საზომების მატრიცაც აწვდის მარკეტოლოგებს იმ დეტალურ ინფორმაციას, რომლითაც მათ უნდა შეაფასონ მარკეტინგული სტრატეგიები.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing managers must ensure that their marketing dollars are being well spent.
მარკეტინგის მენეჯერებმა უნდა უზრუნველყონ მათთვის გამოყოფილი თანხების ეფექტურად ხარჯვა.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
As the population in the United States grows more diverse, successful marketers will continue to diversify their marketing programs to take advantage of opportunities in fastgrowing segments.
აშშ-ის მოსახლეობა სულ უფრო მრავალფეროვანი ხდება, რაც იმას ნიშნავს, რომ წარმატებული მარკეტოლოგებიც კიდევ უფრო გაამრავალფეროვნებენ პროგრამებს, რათა ამ სწრაფად მზარდ სეგმენტში იყვნენ უპირატესობის მფლობელები.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Still other companies tailor their marketing offers across a range of markets, from the affluent to the less affluent.
სხვა კომპანიები თავიანთ მარკეტინგულ შემოთავაზებებს არგებენ ყველა ტიპის მომხმარებელს, ყველაზე მდიდრით დაწყებული, შედარებით ხელმომჭირნეთი დამთავრებული.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Even more, rather than simply watching and reacting to environmental events, these firms take aggressive actions to affect the publics and forces in their marketing environment.
უფრო მეტიც, იმის ნაცვლად, რომ, უბრალოდ, დააკვირდნენ და დაცვითი რეაგირება მოახდინონ გარემოს მოვლენებზე, ეს კომპანიები ახორციელებენ აგრესიულ ქმედებებს, რათა ზეგავლენა მოახდინონ საზოგადოებასა და გარემო ძალებზე.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Based on such thinking, many companies are now restructuring their marketing research and information functions.
ამის გამო, ბევრი კომპანია თავისი მარკეტინგული კვლევებისა და ინფორმაციის მართვის ფუნქციების რესტრუქტურიზაციას ახდენს.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Managers may need help applying the information to gain customer and market insights that will improve their marketing decisions.
მენეჯერებს ზოგჯერ დახმარება სჭირდებათ მონაცემების ინტერპრეტაციაში, რის საფუძველზეც არსებული პრობლემის გადაჭრა მოხდება.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Many companies focused their marketing programs on the special needs of certain cultural and subcultural segments.
მრავალმა კომპანიამ მარკეტინგული პროგრამა სხვადასხვა კულტურული და სუბკულტურული სეგმენტების კონკრეტულ საჭიროებებზე დააფუძნა.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Companies such as Dataguise, a database security solutions company, and Kearney & Company, an accounting firm, focus their marketing solely on this market.
ისეთი კომპანიები, როგორიცაა, დატაგაიზი — მონაცემთა ბაზების უსაფრთხოების უზრუნველყოფა და კერნი და კომპანია, საბუღალტრო ფირმა, თავიანთი მარკეტინგის ძალისხმევას მხოლოდ ამ ბაზრისაკენ მიმართავენ.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Instead of scattering their marketing efforts (the “shotgun” approach), firms are focusing on the buyers who have greater interest in the values they create best (the “rifle” approach).
საკუთარი მარკეტინგული ძალისხმევის გაფანტვის ნაცვლად ("საფანტიანი იარაღის“ პრინციპი), ფირმები იმ მყიდველებზე ახდენენ კონცენტრირებას, რომლებიც მათი პროდუქციით უფრო მეტად არიან დაინტერესებულნი („თოფის“ პრინციპი).
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
As a result, marketers often segment their markets by consumer lifestyles and base their marketing strategies on lifestyle appeals.
ამის გამო მარკეტოლოგები ხშირად ბაზრის სეგმენტაციას მომხმარებლის ცხოვრების სტილის მიხედვით ახდენენ და თავიანთ მარკეტინგულ სტრატეგიებს შესაბამისად საზღვრავენ.