მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. კომპანიის მაგალითი
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Advocating the brand. For JetBlue, we understand the ability to market to a social community is dependent on our customers’ willingness to hear and spread those marketing messages.
ბრენდის ქომაგობა; ჯეთ ბლუს წევრებს კარგად გვესმის, იმისათვის, რომ საზოგადოებას პროდუქტი მოეწონოს, კომპანიის კლიენტებს უნდა გაუჩნდეთ სურვილი, გაავრცელონ შესაბამისი მარკეტინგული ინფორმაცია.