ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. კომპანიის მაგალითი
Advocating the brand. For JetBlue, we understand the ability to market to a social community is dependent on our customers’ willingness to hear and spread those marketing messages.
ბრენდის ქომაგობა; ჯეთ ბლუს წევრებს კარგად გვესმის, იმისათვის, რომ საზოგადოებას პროდუქტი მოეწონოს, კომპანიის კლიენტებს უნდა გაუჩნდეთ სურვილი, გაავრცელონ შესაბამისი მარკეტინგული ინფორმაცია.