ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
Through marketing, museums achieve their desirable goal, i.e. to increase the number of visitors.
მარკეტინგის მეშვეობით მუზეუმები თავიანთ სასურველ მიზანს აღწევენ, ანუ ზრდიან დამთვალიერებელთა რაოდენობას.
2.
ევროკავშირის ოფიციალური ჟურნალი | ასოცირების შესახებ შეთანხმება ერთის მხრივ, ევროკავშირს და ევროპის ატომური ენერგიის გაერთიანებას და მათ წევრ სახელმწიფოებსა და მეორეს მხრივ, საქართველოს შორის: კარი VI
(e) Market efficiency, in particular by promoting producer organisations, providing information to consumers and through marketing standards and traceability;
(e) ბაზრების ეფექტიანობა, განსაკუთრებით კი, მწარმოებელი ორგანიზაციების ხელშეწყობის, მომხმარებლებისათვის ინფორმაციის მიწოდებისა და მარკეტინგის სტანდარტებისა და მიკვლევადობის უზრუნველყოფის გზით;
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Then they create and send their market offerings and messages to consumers, either directly or through marketing intermediaries.
შემდეგ ქმნიან თავიანთ შეთავაზებებსა თუ შეტყობინებებს და აგზავნიან მათ მომხმარებლებთან პირდაპირი ან მარკეტინგული შუამავლების მეშვეობით.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
It can spur growth through marketing mix improvements—adjustments to its product design, advertising, pricing, and distribution efforts.
გაყიდვების ზრდა შესაძლებელია მარკეტინგულ კომპლექსში შემავალი ელემენტების ცვლილებით: არსებული პროდუქტის დიზაინის გაუმჯობესება, სარეკლამო კამპანიის წარმოება, ფასების ცვლილება ან/და დისტრიბუციის ინტენსიფიკაცია.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Through marketing research, companies gain insights into consumers’ needs, resulting in more satisfying products and services and stronger customer relationships.
მარკეტინგული კვლევის საშუალებით კომპანია იღებს მეტ ინფორმაციას მომხმარებლის საჭიროებების შესახებ, შედეგად კი უფრო ფასეულ მომსახურებასა და პროდუქტს ქმნის და ამით მომხმარებელთან ურთიერთობას აძლიერებს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Information gathered in internal databases and through marketing intelligence and marketing research usually requires more analysis.
შიდა მონაცემთა ბაზის, მარკეტინგული დაზვერვისა და კვლევების საშუალებით მოპოვებული ინფორმაცია ხშირად უფრო სიღრმისეულ ანალიზს საჭიროებს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
A push strategy involves “pushing” the product through marketing channels to final consumers.
„მიწოლის“ სტრატეგია გულისხმობს პროდუქტზე „მიწოლას“ ანუ მისი წინსვლის ხელშეწყობას სადისტრიბუციო არხებში, საბოლოო მომხმარებლამდე.