ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საქართველოს მთავრობა | საქართველოს შრომის ბაზრის ფორმირების სახელმწიფო სტრატეგიისა და საქართველოს შრომის ბაზრის ფორმირების სახელმწიფო სტრატეგიის რეალიზაციის 2015-2018 წლების სამოქმედო გეგმა
Assistance in branding and packaging design to gain access to marketing services;
მარკეტინგულ სერვისებზე წვდომის მიზნით, ბრენდინგსა და შეფუთვის დიზაინში დახმარება
2.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი IX
It fl ows to marketing experts in consumer products industries, to the faculty in elite universities, and to political consultants who help politicians get elected.
ძალაუფლება ეძლევა მარკეტინგის ექსპერტებს სამომხმარებლო პროდუქციის სფეროში ან ელიტური უნივერსიტეტების პროფესორ-მასწავლებლებს ან პოლიტიკურ კონსულტანტებს, რომლებიც პოლიტიკოსებს არჩევნებში ეხმარებიან.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Today’s successful companies have one thing in common: Like Zappos, they are strongly customer focused and heavily committed to marketing.
დღევანდელ წარმატებულ კომპანიებს ერთი რამ აერთიანებს: ზაპოსის მსგავსად, ისინიც კლიენტებზე ორიენტირებულები არიან და დიდ ყურადღებას აქცევენ მარკეტინგს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Yet, there is much more to marketing than meets the consumer’s casual eye.
და მაინც, მარკეტინგი მოიცავს უფრო მეტს, ვიდრე ამას მყიდველის თვალი აღიქვამს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
However, although useful in some situations, the production concept can lead to marketing myopia.
თუმცა, ზოგ ვითარებაში ამ მეთოდის მიზანშეწონილობის მიუხედავად, წარმოების კონცეფციამ შეიძლება მარკეტინგულ სიბეცემდე მიიყვანოს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
However, focusing only on the company’s products can also lead to marketing myopia.
თუმცა, მხოლოდ კომპანიის პროდუქტზე ყურადღების გამახვილებასაც შეუძლია მიგვიყვანოს მარკეტინგულ სიბეცემდე.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Are there any new restrictions with respect to marketing this product?
2. არსებობს თუ არა რამე ახალი შეზღუდვა ამ პროდუქტის მარკეტინგთან მიმართებაში?
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
2. Which company is doing better overall and with respect to marketing?
2. რომელი კომპანიაა უფრო წარმატებული ზოგადად და მარკეტინგთან მიმართებაში?
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
In addition to marketing intelligence information about general consumer, competitor, and marketplace happenings, marketers often need formal studies that provide customer and market insights for specific marketing situations and decisions.
მომხმარებლის, კონკურენტებისა და სავაჭრო სივრცის შესახებ მარკეტინგული დაზვერვით მიღებული ინფორმაციის გარდა, მარკეტოლოგებს ხშირად გარკვეული სიტუაციების ფორმალური შესწავლა სჭირდებათ, რათა დაწვრილებითი ინფორმაცია მიიღონ იმის შესახებ, რას ფიქრობენ მომხმარებლები ამა თუ იმ კონკრეტული მარკეტინგული სიტუაციისა თუ გადაწყვეტილების შესახებ.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
There are no easy answers when it comes to marketing research and privacy.
როდესაც საქმე ეხება მარკეტინგულ კვლევას და მონაცემთა პირადულობას, კითხვებზე პასუხების გაცემა არცთუ ისე იოლია.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
She needs to get all company departments, from technology, legal, and accounting to marketing and communications working together to safeguard customer privacy.
მან კომპანიის ყველა განყოფილება (ტექნოლოგიურიდან, იურიდიულიდან და საბუღალტრო აღრიცხვიდან დაწყებული, მარკეტინგითა და კომუნიკაციებით დამთავრებული) ერთ მთლიან მექანიზმად უნდა აამუშაოს, რათა მოხდეს მომხმარებელთა კონფიდენციალურობის დაცვა.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Thanks to modern technology, today’s marketing managers can gain direct access to marketing information at any time and from virtually any location.
თანამედროვე ტექნოლოგიების წყალობით, მარკეტინგის მენეჯერებს ინფორმაციაზე პირდაპირ მიუწვდებათ ხელი ვირტუალურად ნებისმიერ დროსა და ნებისმიერი ადგილიდან.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing research is becoming more like science fiction with a new field called neuromarketing, which uses technologies such as magnetic resonance imaging (MRI) to peer into consumers’ brains in an attempt to understand cognitive and affective responses to marketing stimuli.
მარკეტინგული კვლევა მეცნიერული ფანტასტიკის ჟანრის ახალ მიმართულებად, ნეირომარკეტინგად გადაიქცევა. იგი ისეთ ტექნოლოგიებს იყენებს, როგორიცაა, ბირთვულ-მაგნიტური რეზონანსი, რათა „შეაღწიოს“ მომხმარებელთა ტვინში და გაიგოს, რა ხდება იქ, როდესაც მომხმარებელს ესმის და ხედავს სხვადასხვა მარკეტინგულ სტიმულებს.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
If men and women respond similarly to marketing efforts for soft drinks, they do not constitute separate segments.
თუ ქალები და მამაკაცები გამაგრილებელი სასმელების მარკეტინგულ აქტივობებზე ერთნაირად რეაგირებენ, ისინი სხვადასხვა სეგმენტს ვერ წარმოქმნიან.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
If most buyers have the same tastes, buy the same amounts, and react the same way to marketing efforts, undifferentiated marketing is appropriate.
თუ მყიდველთა უმეტესობას ერთნაირი გემოვნება აქვს, ყიდულობს ერთი და იმავე რაოდენობის პროდუქტს და მარკეტინგულ ძალისხმევაზე ერთნაირად რეაგირებს, ასეთ შემთხვევაში ხელსაყრელია არადიფერენცირებული მარკეტინგის გამოყენება.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
This maturity stage normally lasts longer than the previous stages, and it poses strong challenges to marketing management.
მომწიფების ეტაპი, როგორც წესი, უფრო ხანგრძლივია, ვიდრე ნებისმიერი წინა და ამიტომ მარკეტინგის მმართველ გუნდს მრავალი სერიოზული გამოწვევის წინაშე აყენებს.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Strong concepts proceed to marketing strategy development, in which an initial marketing strategy for the new product is developed from the product concept.
ძლიერი ცნებები შემდეგ გადადის მარკეტინგული სტრატეგიის განვითარების ეტაპზე, სადაც ხდება საწყისი მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება ახალი პროდუქტისათვის.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Internet buyers differ from traditional offline consumers in their approaches to buying and their responses to marketing.
ინტერნეტმყიდველები ჩვეულებრივი და ტრადიციული მომხმარებლებისაგან იმით განსხვავდებიან, რომ ყიდვასთან დაკავშირებით თავისებური მიდგომები გააჩნიათ და მარკეტინგულ გამოწვევებზე შესაბამისად რეაგირებენ.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Approaches to Marketing Strategy.
მარკეტინგული სტრატეგიის მიდგომები.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
In fact, approaches to marketing strategy and practice often pass through three stages: entrepreneurial marketing, formulated marketing, and intrepreneurial marketing.
რეალურად, მარკეტინგული სტრატეგიისა და პრაქტიკის მიდგომები სამ ძირითად ეტაპს მოიცავს: სამეწარმეო მარკეტინგს, ჩამოყალიბებულ მარკეტინგს და ინოვაციურ მარკეტინგს.