ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
This book will give you a complete introduction to the basic concepts and practices of today’s marketing.
წინამდებარე წიგნი სრულ ინფორმაციას მოგაწვდით თანამედროვე მარკეტინგის მთავარ კონცეფციებსა და საქმიანობაზე.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Here, we discuss the three largest groups—the baby boomers, Generation X, and the Millennials—and their impact on today’s marketing strategies.
აქ განვიხილავთ სამ უდიდეს ასაკობრივ ჯგუფს – ე.წ. ბეიბი-ბუმერებს, თაობა X-სა და მილენიუმელებს და მათ ზეგავლენას დღევანდელ მარკეტინგულ სტრატეგიებზე.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
But today’s marketing researchers are going even further on the Web—well beyond structured online surveys, focus groups, and Web communities.
დღესდღეობით, მარკეტინგული კვლევებისათვის კიდევ უფრო მეტი ინტერნეტსაშუალებები გამოიყენება, ვიდრე სტრუქტურირებული ონლაინგამოკითხვები, ფოკუს-ჯგუფები და ვებ-საზოგადოებებია.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Thanks to modern technology, today’s marketing managers can gain direct access to the information system at any time and from virtually any location.
თანამედროვე ტექნოლოგიების წყალობით, დღეს მარკეტინგის მენეჯერებს ინფორმაციაზე პირდაპირ მიუწვდებათ ხელი ნებისმიერ დროსა და ნებისმიერ ადგილას.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Thanks to modern technology, today’s marketing managers can gain direct access to marketing information at any time and from virtually any location.
თანამედროვე ტექნოლოგიების წყალობით, მარკეტინგის მენეჯერებს ინფორმაციაზე პირდაპირ მიუწვდებათ ხელი ვირტუალურად ნებისმიერ დროსა და ნებისმიერი ადგილიდან.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
From beginning to end, the fourteenth edition of Principles of Marketing develops an innovative customer-value and customer-relationships framework that captures the essence of today’s marketing.
მარკეტინგის პრინციპების მე-14 გამოცემა ინოვაციური, მომხმარებლის ღირებულებებსა და ურთიერთობების აგებაზე ორიენტირებული სახელმძღვანელოა, რომელშიც ახსნილია თანამედროვე მარკეტინგის არსი.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Several major factors are changing the face of today’s marketing communications.
დღევანდელ მარკეტინგულ კომუნიკაციებზე ყველაზე მნიშვნელოვან გავლენას სამი ძირითადი ფაქტორი ახდენს.