ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Surveys usually show that consumers hold mixed or even slightly unfavorable attitudes toward marketing practices.
გამოკვლევებით ირკვევა, რომ, როგორც წესი, მომხმარებლებს არაცალსახა ან უფრო უარყოფითი დამოკიდებულება აქვთ მარკეტინგული ქმედებების მიმართ.