ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
In this chapter, we take a closer look at two marketing communications tools: advertising and public relations.
წინამდებარე თავში უფრო დაკვირვებით ჩავეძიებით მარკეტინგული კომუნიკაციის ორ მექანიზმს: რეკლამირებასა და საზოგადოებასთან ურთიერთობას.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
In their book Blue Ocean Strategy, two marketing professors contend that although most companies compete within such red oceans, the strategy isn’t likely to create profitable growth in the future.
მარკეტინგის ორმა პროფესორმა საკუთარ სახელმძღვანელოში „ცისფერი ოკეანის სტრატეგია“ საზოგადოებას აცნობა, რომ ასეთ წითელ ოკეანეებთან კომპანიების უმეტესობის კონკურენციის მიუხედავად, მომავალში ამ სტრატეგიას არ მოჰყვება მომგებიანი მდგომარეობა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Two marketing consultants, Michael Treacy and Fred Wiersema, offer a more customer-centered classification of competitive marketing strategies.
მარკეტინგის კონსულტანტები მაიკლ ტრეისი და ფრედ ვიერსემი გვთავაზობენ კონკურენტული მარკეტინგული სტრატეგიების უფრო მეტად კლიენტებზე ორიენტირებულ კლასიფიკაციას.