ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Ultimately, marketing managers must decide which customers they want to target and on level, timing, and nature of their demand.
საბოლოო ჯამში, მარკეტინგის მენეჯერებმა უნდა გადაწყვიტონ, რომელ მყიდველებს ამოიღებენ მიზანში, და განსაზღვრონ მათი მოთხოვნის დონე, დროულობა და ბუნება.