ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
This excessive use of the various marketing tools may lead to a transformation of the museum, which may start to lose its character and scope.
სხვადასხვა სამარკეტინგო ინსტრუმენტების ამგვარმა ჭარბმა გამოყენებამ შეიძლება მიგვიყვანოს მუზეუმის იმგვარ ტრანსფორმაციამდე, რომელიც მას დააკარგვინებს თავის ხასიათსა და საქმიანობის სფეროს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
The central question for marketers is as follows: How do consumers respond to various marketing efforts the company might use?
მარკეტოლოგებისათვის მთავარი შეკითხვა ასეთია: როგორ რეაგირებენ მომხმარებლები იმ მრავალფეროვან მარკეტინგულ მცდელობებზე, რომლებსაც კომპანია იყენებს?
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
At the most basic level, marketers want to know how business buyers will respond to various marketing stimuli.
მარკეტოლოგებს ყველაზე საბაზისო დონეზე სურთ გაიგონ, როგორ რეაგირებას მოახდენს ბიზნესმყიდველი სხვადასხვა მარკეტინგულ სტიმულზე.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
The database system must be user-friendly and available to various marketing groups, including those in product and brand management, new-product development, advertising and promotion, direct mail, telemarketing, Web marketing, field sales, order fulfillment, and customer service.
მონაცემთა ბაზის სისტემა ადვილი გამოსაყენებელი უნდა იყოს და მასზე ხელი უნდა მიუწვდებოდეს სხვადასხვა მარკეტინგულ ჯგუფებს: პროდუქტისა და ბრენდის მენეჯმენტის, ახალი პროდუქტის შექმნა-განვითარების, რეკლამირების, პირდაპირი ფოსტის, ტელე და ვებმარკეტინგის, საველე გაყიდვების, შეკვეთების შესრულების და მომხმარებელთა მომსახურების ჩათვლით.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
As sales increase, the export department can expand to include various marketing services so that it can actively go after business.
გაყიდვების ზრდასთან ერთად, საექსპორტო განყოფილებას შეუძლია გაფართოვდეს და რამდენიმე მარკეტინგული მომსახურება მოიცვას, რათა აქტიურად ემსახუროს ბიზნესს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
In the third section, we analyze the financial implications of various marketing tactics.
მესამე ნაწილში მოვახდენთ სხვადასხვა მარკეტინგული ტაქტიკის ფინანსური შედეგების ანალიზს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
This alternative calculation will be very useful later when analyzing various marketing decisions.
ეს ალტერნატიული გამოანგარიშება ძალიან სასარგებლო იქნება მოგვიანებით, როდესაც მოხდება სხვადასხვა მარკეტინგული გადაწყვეტილებების ანალიზი.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
In the next section, we discuss methods for analyzing the impact of various marketing tactics.
შემდეგ ნაწილში განვიხილავთ სხვადასხვა მარკეტინგული ტაქტიკის შედეგების შემაფასებელ მეთოდებს.