მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Many companies that sell to the government have not been very marketing oriented for a number of reasons.
მრავალი კომპანია, რომელიც საკუთარ პროდუქციასა თუ მომსახურებას ყიდის სახელმწიფო სტრუქტურებზე, დიდად არ არის მარკეტინგზე ორიენტირებული. ამის რამდენიმე მიზეზი არსებობს.