ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. კომპანიის მაგალითი
One observer stated harshly, “It’s as if the place purports to solve all kinds of vexing marketing ‘problems’ while failing to address the most basic real-world problem".
ერთ-ერთმა დამკვირვებელმა მკაცრად აღნიშნა: „ისეთი შთაბეჭდილება იქმნება, რომ ეს ადგილი გადაგიწყვეტს ყველანაირ მარკეტინგულ პრობლემას, მაგრამ ვერაფერს ახერხებს ძირეული რეალური პრობლემის კუთხით".