ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Figure 2.8 views marketing expenditures as investments that produce returns in the form of more profitable customer relationships.
სურათზე 2.8 მოცემულია სქემა, რომლის მიხედვითაც მარკეტინგული დანახარჯები განხილულია როგორც ინვესტიცია, რომლის ამონაგებიც მყიდველებთან მომგებიანი ურთიერთობების დამყარებაა.