ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
You’ve learned what marketing is and about the importance of understanding consumers and the marketplace environment.
თქვენ გაეცანით, რა არის მარკეტინგი და რა მნიშვნელობა აქვს მომხმარებლების მოთხოვნილებებისა და საბაზრო გარემოს კარგად გააზრებას.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
In contrast, online marketing targets people who actively select which Web sites they will visit and what marketing information they will receive about which products and under what conditions.
ონლაინმარკეტინგის წარმოებისას შეირჩევიან ისეთი მომხმარებლები, რომლებიც აქტიურად ირჩევენ იმ ვებგვერდებს, რომელთა მონახულებაც სურთ და ინტერესდებიან, რომელი პროდუქტების შესახებ რა სახის მარკეტინგულ ინფორმაციას მიიღებენ და რა პირობებით.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Thus, the marketing plan should outline what marketing research will be conducted and how the findings will be applied.
ამდენად, მარკეტინგული გეგმა უნდა შეიცავდეს ინფორმაციას იმის შესახებ, თუ რა სახის მარკეტინგული კვლევა ჩატარდება და როგორ გამოიყენებენ მის შედეგებს.