ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
To develop effective marketing strategies, you must first understand the environment in which marketing operates.
ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიების განვითარებისათვის, უპირველეს ყოვლისა, კარგად უნდა იცოდეთ ის გარემო, რომელშიც მარკეტინგი მუშაობს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
For example, the company’s size and financial situation determine which marketing functions it can handle itself and which it must give to intermediaries.
მაგალითად, კომპანიის სიდიდისა და ფინანსური მდგომარეობის მიხედვით შეიძლება განისაზღვროს, რომელი მარკეტინგული ფუნქციის მართვას შეძლებს ის დამოუკიდებლად და რომელი უნდა გადაეცეს შუამავლებს.