მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Delighted customers not only make repeat purchases but also become willing marketing partners and “customer evangelists” who spread the word about their good experiences to others.
კმაყოფილი კლიენტები არა მარტო ხელმეორედ იყიდიან პროდუქტს, არამედ გახდებიან კომპანიის მარკეტინგ-პარტნიორები და სხვებსაც გაუზიარებენ სასიამოვნო შთაბეჭდილებებს ამა თუ იმ პროდუქტის შესახებ.