ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
To design a winning marketing strategy, the marketing manager must answer two important questions: What customers will we serve (what’s our target market)?
მომგებიანი მარკეტინგული სტრატეგიის შესაქმნელად მარკეტინგის მენეჯერმა პასუხი უნდა გასცეს ორ მნიშვნელოვან შეკითხვას: რომელ მყიდველებს უნდა მოვემსახუროთ (ანუ რომელია ჩვენი მიზნობრივი ბაზარი)?
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
To design a winning marketing strategy, the company must first decide whom it will serve.
მომგებიანი მარკეტინგული სტრატეგიის შესაქმნელად კომპანიამ უპირველესად უნდა გადაწყვიტოს, თუ ვის მოემსახურება.