ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
We will discuss this narrower CRM activity in Chapter 4 when dealing with marketing information.
მყიდველებთან ურთიერთობის მართვის დეტალებს დაწვრილებით განვიხილავთ მე-4 თავში, რომელიც მარკეტინგული ინფორმაციის მართვას ეხება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
It must work closely with marketing partners both inside the company and throughout its marketing system.
მათ მჭიდროდ უნდა ითანამშრომლონ მარკეტინგულ პარტნიორებთან კომპანიის შიგნითაც და მთელ მარკეტინგულ გარემოშიც.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
They must work closely with marketing partners inside and outside the company.
ამიტომ მჭიდროდ უნდა ითანამშრომლონ მარკეტინგულ პარტნიორებთან კომპანიის შიგნით თუ გარეთ.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
It must partner effectively with marketing intermediaries to optimize the performance of the entire system.
მან ეფექტურად უნდა ითანამშრომლოს მარკეტინგულ შუამავლებთან, რათა შეძლოს მთელი სისტემის საქმიანობის ოპტიმიზაცია.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
The Millennials are bombarded with marketing messages.
მილენიუმელებს ბომბავენ მარკეტინგული შეტყობინებებით.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Kraft shared a compilation of the videos with marketing and sales teams, who used it as a basis for brainstorming sessions, and even put the video on an internal Web site for Kraft’s 4,500 employees across Canada to view.
კრაფტმა ვიდეოფირების ნაკრები გაყიდვებისა და მარკეტინგის გუნდს გააცნო, რომელმაც ისინი კომპანიის მუშაკებთან შეხვედრების დროს კარგად გააანალიზა. უფრო მეტიც, კომპანიამ ეს ფირები კომპანიის ინტრანეტზე მოათავსა, რათა მთელი კანადის მასშტაბით კომპანიის 4,500 მუშაკს შესძლებოდა გასცნობოდა მათ.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Test marketing gives the marketer experience with marketing a product before going to the great expense of full introduction.
ტესტ-მარკეტინგი მარკეტოლოგს საშუალებას აძლევს, გააკეთოს ამა თუ იმ პროდუქტის საცდელი მარკეტინგი, სანამ ამას ოფიციალურად განახორციელებს და სრულ ხარჯებს გაიღებს.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
New coverage in every chapter shows how companies and consumers are dealing with marketing and the uncertain economy in the aftermath of the recent Great Recession.
თითოეულ თავში ახალი რუბრიკა მიგვითითებს იმაზე, თუ როგორ ართმევენ თავს კომპანიები და მომხმარებლები მარკეტინგს და არასტაბილურ ეკონომიკას ბოლოდროინდელი დიდი რეცესიის შემდეგ.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Lower sales translated into lower variable costs associated with marketing the product.
დაბალი გაყიდვებით განპირობებული იყო გაყიდვების ხარჯის ცვლადი კომპონენტის უფრო დაბალი მაჩვენებელი.