ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
For example, as more clients employ worldwide marketing and advertising strategies, advertising agencies have responded by globalizing their own operations.
მაგალითად, სულ უფრო მეტი კომპანია იყენებს საერთაშორისო მარკეტინგს და სარეკლამო სტრატეგიებს, რაზეც სარეკლამო კომპანიებმა საკუთარი საქმიანობის გლობალიზაციით უპასუხეს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. კომპანიის მაგალითი
But Mish Fletcher, worldwide marketing director at OgilvyOne, pointed out that perhaps those exciting products don’t need “the world’s greatest salesperson” as much.
მაგრამ მიშ ფლეტჩერი, კომპანიის მარკეტინგის დირექტორი აღნიშნავს, რომ ალბათ ამ მნიშვნელოვან პროდუქტებს სულაც არ სჭირდებათ „მსოფლიოს დიადი გამყიდველები“.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
A few become global organizations, with worldwide marketing planned and managed by the top officers of the company.
მხოლოდ რამდენიმე თუ ხდება გლობალური ორგანიზაცია და აქვს დაგეგმილი და მართული მსოფლიო მარკეტინგი კომპანიის უმაღლესი სამსახურების მიერ.